poniedziałek, 1 października 2012

Urok prostoty...

Dziś na blogu Lemonade pojawiło się kolejne #46 wyzwanie. Tym razem Maja poprosiła nas o wykonanie pracy, w której główną rolę będą odgrywały stemple.
Zadanie bardzo ciekawe i przyjemne, dlatego serdecznie zachęcam do wzięcia udziału:)
Moja kartka przygotowana jest bez użycia papieru scrapowego. Poza papierem wizytówkowym użyłam dwóch stempli: tego i tego.
  
 Udało się nawet stworzyć warstwy:)


Myślę, że można z nich wyczarować różne kombinacje i chyba pokuszę się o jakieś eksperymenty z nimi przy najbliższej okazji.
Dobrze od czasu do czasu zrobić coś prostego:)

Pozdrawiam serdecznie i bardzo, bardzo dziękuję za tyle ciepłych słów pod ostatnim postem. Nawet nie wiecie jak wiele dla mnie znaczą...***

12 komentarzy:

Lilka pisze...

Piękna!

Made by Aisia pisze...

Przepiękna!

Wanda pisze...

prześliczna kartka:)

Unknown pisze...

bardzo udana kartka, ale w sumie kiedy TY zrobiłaś nie udaną ;-)

p.s. śniłaś mi się dziś w nowym domu,

Fabryka Spokoju pisze...

Jestem pod wrażeniem, jak z takich podstawowych w zasadzie materiałów można wyczarować takie cudo! :)

Handmade By Doris pisze...

Ta prostota jest przepiękna!!!

Francesca i jej wolna chwilka pisze...

Śliczna! Pięknie połączyłaś stempelki!

Asia pisze...

Wydaje się taka prosta... ale się wydaje :) Jest ujmująca..Ty zawsze zrobisz coś pięknego z czegoś zwykłego :) Powodzenia w dopieszczaniu domku :)

Barbara pisze...

świetna,pasuje prawie do każdej okazji,szczególnie dla mężczyzn..

.:jaśminowasia:. pisze...

cudna jest!
cieszę się z Twojego powrotu
buziaki

Lili pisze...

jak zwykle - klasa!
ps.
mnie też długo nie było, fajnie, że możemy podglądać co u nas:)

agea happiness pisze...

wygląda bardzo oryginalnie:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...